Friday, May 3, 2013

DOA IKHLAS DATO SHAHLAN ISMAIL UNTUK PERPADUAN DAN KEAMANAN SERTA MEMOHON RAHMAT ALLAH UNTUK POKOK SENA

Tanpa mengira ideologi politik dan sebarang perbezaan malah dengan membawa pendekatan seruan kedamaian untuk semua, Dato' Shahlan Ismail secara ikhlas, rendah diri dan tawadduk melafazkan doa memohon kepada Allah yang maha kuasa untuk perpaduan, keamanan dan Rahmat Allah Swt bagi Penduduk dan Kawasan Pokok Sena.

Tiada daya dan kuasa melainkan ALLAH SWT lah yang memiliki segalanya. Segalanya telah dilakukan oleh Dato' Shahlan Ismail dengan ikhlas jujur dan menerusi pendekatan yang sederhana agar dapat diterima sahabat, rakan dan penduduk semua dengan harapan beliau diberikan peluang membawa Harapan Baru kepada penduduk Parlimen Pokok Sena.

Semoga rakyat dapat menilai dan membezakan mana satu INTAN dan mana satu KACA kerana calon yang anda pilih menerusi undi nantilah yang akan membela dan berjuang demi menjamin nasib rakyat Pokok Sena terutama dalam soal kebajikan nanti.

Demi Harapan Baru Pokok Sena
Demi Harapan Keamanan dan Perpaduan
Mari Mengundi Dato' Shahlan Ismail Calon BN Parlimen Pokok Sena


2 comments:

Mr Toyol said...

Buatlah macamana Shahlan oooi asal baik.Jangan pakai bomoh je Allah larang sekerasnya.
Jgn jadi macam kawan harapan dia tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

MERBOK TIMES said...

ADAKAH ANDA PENING KEPALA, SAKIT OTAK, CONFUSE, CELARU DAN MENGHADAPI TEKANAN UNTUK MEMBUAT KEPUTUSAN PADA 5HB INI?
JANGAN JUMPA DOKTOR, TAK PERLU TELAN PANADOL, TAK PERLU MENCARI DUKUN ATAU BOMOH, TAK PERLU DENGAR CERAMAH, TAK PERLU MINYAK CAP KAPAK ..HANYA KILK BLOG INI UNTUK MENDAPATKAN PENAWARNYA.
PASTI BAHAGIA di DUNIA DAN AKHIRAT :http://merboktimes.blogspot.com/2013/05/parti-mana-yang-patut-kita-pangkah.html