Saturday, April 27, 2013

PERBANDINGAN KEKUATAN DATUK SAHLAN ISMAIL DAN DATO' MAHFUZ OMAR

Berdasarkan kajian dan maklumat semasa sememangnya Dato' Shahlan Ismail memiliki pelbagai kelebihan dan kekuatan sama ada dari segi pengalaman, pengetahuan dan kemampuan untuk memberikan Khidmat TERBAIK kepada Pengundi Parlimen Pokok Sena berbanding Dato' Mahfuz Omar. 

Ini terbukti kerana tiada sebarang perubahan ketara yang dilaksanakan Dato' Mahfuz Omar sepanjang penggal beliau mewakili Penduduk Parlimen Pokok Sena. Pelbagai JANJI MANIS dan kata-kata beliau sepanjang kempen lalu kebanyakannya masih belum tertunai. Apakah kita masih terus memberikan Dato' Mahfuz Omar peluang LAGI??? sedangkan beliau telah 2 kali kita berikan peluang namun masih GAGAL memberikan khidmat terbaik kepada masyarakat Pokok Sena.

Jom kita berikan peluang kepada Dato' Shahlan Ismail... berikan peluang SEKALI INI agar beliau dapat membuktikan bahawa beliau mampu memberikan khidmat lebih baik terhadap penduduk Pokok Sena berdasarkan REKOD PERKHIDMATAN, PENGALAMAN, SUMBANGAN dan JARINGAN sebagai Setiausaha Politik YAB Perdana Menteri untuk mengubah NASIB dan KEADAAN Parlimen Pokok Sena.

JOM UNDI DAN BERIKAN PELUANG KEPADA DATO' SHAHLAN ISMAIL - CALON BN PARLIMEN POKOK SENA!

NOTA : Klik gambar untuk imej lebih besar



No comments: