Tuesday, April 16, 2013

GAMBAR MAJLIS PENGUMUMAN CALON BN NEGERI KEDAH


Semalam, aku sempat menyelit di tengah-tengah keriuhan majlis pengumuman calon BN Kedah di Anak Bukit. Redah je laaa...depa bukan tahu aku sapa pun. Heheheheee.. 

Hasilnya, dengan kamera cap ayam aku ni dapat la aku rakamkan beberapa keping gambar panglima-panglima yang bakal menjadi calon BN Kedah pada PRU ke-13 kali ni...

Berikut adalah gambar-gambar yang sempat aku rakam semalam dan aku siarkan secara eksklusif untuk tatapan semua. Demi perjuangan Islam, Bangsa dan Tanahair, kita perlu pastikan semua calon-calon BN di Kedah menang dengan majoriti yang besar...!!! InsyaAllah...

Datuk Shahlan calon "heavyweight" yang InsyaALLAH menumbangkan Mahfiz Omar di Parlimen Pokok Sena..!!!

Tok Man Aziz naik pangkat ke Parlimen...

Tok Det Khalid pun naik pangkat jugak...Parlimen Padang Terap..! Mesti menang...!!!

Sabrina.. Satu-satunya calon wakil Puteri...clean and steady...DUN Bandar Bharu
Tok Man Bedoi...panglima yang akan benam Mat Sabun di Parlimen Pendang!!!

Tok Bashah maintain di N12 Bakar Bata...Chief de Missione...

Khairul Azhar.. salah seorang wakil orang muda...hero Gunung Inas..DUN Kuala Ketil

Ali Yahya lekat di DUN Pantai Merdeka...tahniah..!
Tok Azeezzzzz..!!! Calon Parlimen Baling...!!! Perghhhhhh...!!!

Calon dan ikon terkini di Kedah... Mukhriz Mahathir - DUN Ayer Hitam... paling ditakuti puak-puak pencacai PAS Kedah..! Awat tak tau..? Heh!

Nor Saidi Nayan..DUN Kuah...mengalir airmata mengenang kepercayaan dan mandat dari DS Najib...Congrate's...!

Datuk Latt Shariman...DUN Kubang Rotan... Terbaik dari ladang...
Kita take over balik Kedah ni dari PAS...depa tu kerja melingkup saja di Kedah ni...

Fokus-fokusss.... kita perlu pastikan semua calon menang kali ni...

Antara calon-calon yang dipilih DS Najib sebagai panglima BN pada PRU ke-13...

Dakapan Brotherhood..!!! Hidup BN..!!! Hidup Rakyat..!!! Dulu, kini dan selamanya...!!!

No comments: