Sunday, April 21, 2013

Datuk Shahlan Ismail : PRU-13 Sokongan pengundi petanda BN sapu bersih di Pokok Sena

ALOR SETAR 20 April - Sokongan luar biasa pengundi terhadap calon-calon Barisan Nasional (BN) di Parlimen Pokok Sena dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Lada serta Bukit Pinang menjadi petanda BN bakal menyapu bersih kesemua tiga kerusi itu. 

Calon BN di kerusi Parlimen Pokok Sena, Datuk Shahlan Ismail berkata, beliau baru sahaja selesai menghadiri majlis memperkenalkan calon BN di Hutan Kampung di sini dan sambutan yang diterima daripada para pengundi amat memberangsangkan.

''Lebih 3,000 orang pengundi menyambut calon-calon BN dan kita dapati ada satu gelombang baru di kalangan pengundi di Pokok Sena.

''Saya juga mengikuti program-program lawatan dari rumah ke rumah dan memang sokongan terhadap BN semakin kuat dan kita yakin BN boleh merampas kembali kerusi Parlimen dan DUN di sini,'' katanya di sini hari ini.

Pada PRU-12 yang lalu kerusi Parlimen Pokok Sena dan kerusi DUN Bukit Lada serta Bukit Pinang dimenangi Pas manakala BN hanya menang kerusi DUN Derga. - UTUSAN ONLINE

2 comments:

Anonymous said...

Kena kempen lebih golongan tua ni... org muda insyaAllah bsama bn...

AnuwarKN said...

Pengundi bijak dan berfikiran positif akan mengundi BN, saya tetap sokong BN untuk kesejahteraan rakyat dan Negara lebih maju serta aman sejahtera.