Saturday, April 20, 2013

MAHFUZ OMAR Minta KDN Buktikan BERSIH 2.0 HARAM... Biar betul??? Bangang Ke apa???

Apa ke bengapnya Mahfuz Omar dan Tian Chua apabila mencabar agar KDN membuktikan BERSIH 2.0 adalah haram. Kononnya BERSIH 2.0 adalah dianggotai oleh NGO-NGO dan parti-parti politik yang berdaftar maka apa-apa sahaja yang dilakukan tidak boleh dianggap haram sama sekali.

Patutnya Mahfuz Omar kena menjawab juga, jawatannya selaku Ahli Parlimen, tetapi kerja yang dibuatnya bukanlah sebagai wakil rakyat tetapi sebagai wakil Pakatan yang sedang mencari-cari publisiti serta pengaruh, agak-agaknya pendapatannya sebagai Ahli Parlimen haram ke tidak?

Apa punya banganglah para pengikut PAS memilih seorang bodoh dan bahlol seperti Mahfuz Omar sebagai pemimpin mereka?

Takkanlah bapa Mahfuz Omar tidak ajar, benda yang halal boleh bertukar menjadi haram dan benda yang haram tidak boleh sama sekali menjadi halal, kecuali arak yang bertukar menjadi cuka.

Sebarang perhimpunan walau sekecil mana pun memerlukan permit dan kebenaran pihak polis. Dalam hal ini, pihak polis adalah pihak berkuasa yang akan menentukan boleh atau tidak perhimpunan berkenaan. Kalau polis tidak memberikan permit dan kebenaran, perhimpunan itu tetap juga diadakan, bermakna ia adalah perhimpunan haram, lebih-lebih lagi kalau perhimpunan tersebut diadakan di jalanan dan bukannya di tempat-tempat tertutup.

Yang dipersoalkan oleh Mahfuz adalah Pemuda UMNO dan PERKASA...

Apa ke bahlolnya makhluk sekor nih... yang memulakan dan beria-ia benar hendak mengadakan perhimpunan serta demonstrasi adalah Pakatan Rakyat.... takkanlah orang dan pemimpin sepandai Pakatan Rakyat tiba-tiba sahaja menjadi tolol dengan menjadikan UMNO serta PERKASA yang sering ditolol-tololkan sebagai ikutan?

Nak bukti konon... dah memang BERSIH 2.0 tu memang haram, yang merancangnya pula HARAMJADAH dan yang beria-ia nak mengikut pula adalah HARAMI, tanya apa lagi....

Kalau nak buat juga, pergilah buat kat dalam Stadium Melawati atau Stadium Shah Alam, yang sibuk nak mengacau dan mengganggu urusan orang lain di tengah-tengah Kuala Lumpur kenapa?

Bodoh! Memang Bodoh!!!

No comments: