Thursday, April 25, 2013

AKU JANJI DATO' HAJI SHAHLAN BIN ISMAIL


YBHG. DATO' HAJI SHAHLAN BIN ISMAIL



Latar Belakang

Saya dibesarkan di Pokok Sena dalam keluarga yang serba kekurangan. Berkhidmat sebagai Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri selama 19 tahun dan pengalaman itu banyak mengajar saya dalam dunia politik. Dengan pengalaman itu, saya yakin mampu berkhidmat dengan baik kepada rakyat di negara ini khususnya di Pokok Sena.

Sebagai calon di Pokok Sena, saya akan memberi perhatian kepada beberapa perkara antaranya meningkatkan kemajuan infrastruktur di kawasan tersebut serta membangunkan sektor pendidikan.

Pada waktu lapang, saya suka melibatkan diri dalam aktiviti kemasyarakatan dan menyertai program-program kebajikan.

.  
.
Berilah sokongan kepada Shahlan Ismail

Anda boleh mengikuti perkembangan dan berhubung dengan saya menerusi laman Facebook saya. Saya sedia berkhidmat untuk masyarakat, mendengar dan memahami kehendak rakyat dan mengenali anda semua dengan lebih erat.

4 comments:

Anonymous said...

saya dan keluarga dipokok sena sah mengundi datuk!

cikgu murni said...

kalau jadi YB nanti jangan dok kira MatSudin saja.Orang tak boleh pakai.kata pula pisau MatSudin lebih tajaym drp pisau orang lain.

kemudian buang sana sini kerana tak sebulu.

Anonymous said...

cik kak..bagi tau la pisau mana lagi tajam..kekadang kita rasa ja pisau kita tajam tapi tumpui sebenaqnya...

Miss IndependenT said...

baru balik keja n baru nak kenal2 calon kawasan saya..

Shahlan vz Mahfuz rupanya..

xtahu la nak balik ngundi ke x..penat la nak drive, hiway mest jem...

sapa2 dr selangor nak tumpangkan..huhu..