Saturday, April 20, 2013

Mahfuz Omar PAS Kantoi SOKONG KEDAI 1MALAYSIA




Mahfuz Omar yang Bebal lagi bangang!!! Nak kata dia ni Bodoh memang lah dia ni Bodoh. Nak kata dia Cerdik memang lah sik ada langsung. Patutlah ramai yang kata si Mahfuz ni Mr Bean versi Malaysia. Ha ha ha

Semalam sewaktu Gomo, GAP dan PISAU singgah makan di Kota Samarahan terlihat lah si mahfuz Mr Bean ni dok melepak di kedai mamak bersama Juak Juak Kopiah Hijau nya. Dalam pemerhatian Gomo dan rakan GAP serta PISAU Gomo dapati si Mahfuz yang bangang ini telah masuk, duduk dan makan di dalam kedai 1 Malaysia.

Nampak sangat lah si mahfuz ni sokong 1 Malaysia, dan membantu memeriahkan lagi Kedai makan 1 Malaysia ini. Emmm tapi bukankah si Mahfuz ni tidak menyokong Gagasan 1 Malaysia? Kalau dia tak sokong dok pi makan buat apa dalam Kedai 1 Malaysia?

Ni lah nak khabar kat rakyat bahawa Pakatan Haram ni Saiko atau lebih di kenali dengan nama Gila Meroyan. Bila dalam parlimen bukan main hebat si Mahfuz ni balun 1 Malaysia kata Yahuid lah, APCO lah macam macam dia dok kata kat Kerajaaan BN dengan konsep 1 Malaysia ni.

Tapi rupa rupanya si Mahfuz ni Hipokrit atau pun mungkin dia ni Bingai sampai masuk duduk makan dalam kedai yang menggunakan nama dan Logo 1 Malaysia.

Rakyat boleh Nilai ini lah sikap pemimpin Pembangkang yang sebenarnya di dalam Parlimen depa menipu dan memperbodohkan rakyat sama sekali. Jika tidak suka dengan 1 Malaysia mengapa si Mahfuz ni dok nak makan di restoran 1 Malaysia?

Psssttt.....MAHFUZ ni memang lah bengap sikit sebab tu dulu dia ni hanya Penjual Cendol sahaja.
 
http://www.papagomo.com/2011/04/mahfuz-omar-pas-kantoi-bila-gambar-aksi.html

No comments: